З’їзд Комунікаційної служби, або як «Комуналка» зібрала нас під одним дахом

Share

7-8 листопада відбувся з’їзд комунікаційників під назвою «Комуналка». Як і назва заходу, з’їзд видався дуже затишним. Не зважаючи на епідеміологічну ситуацію в країні, ми змогли зібрати учасників зі всіх осередків під одним дахом. Ми запросили в Київ обмежену кількість людей, а також транслювали події онлайн. Тож з’їзд пройшов із дотриманням усіх карантинних норм. 

Насичений лекціями, перший день відбувався у Всеукраїнському молодіжному центрі. Чи говорили ви колись про цінності на прикладі пальців на руці? А чи розглядали історію про двох пастухів овець крізь призму ФРІ? Ми — так!  Іван Омелян — тренер та мотиваційний спікер, який одразу захопив всю увагу. Він дав чітке розуміння того, з чого потрібно впроваджувати зміни в наших комунікаціях. Тренінг став приводом для подальших роздумів для багатьох учасників.

photo_2020-11-16_20-43-14

«Передайте спікеру, що він змінив мій погляд на життя, структуру ФРІ,  мою роль в ній та роль в житті», — пише один з учасників.


Лекторка Юлія Кабанець — членкиня ФРІ та комунікаційниця CEDOS, — розповідала про комунікації в громадському секторі. З нею ми не тільки обговорили важливість комунікаційної стратегії, цільову аудиторію та канали комунікації, а ще й посміялися з локальних мемів минулих років.

Микола Андрощук — SMM-фахівець та ексголова медіа служби ФРІ, став ще одним нашим гостем. Він виступив з інформативною лекцією про гейміфікацію в SMM, тобто про те, якими методами краще привертати увагу аудиторії та ефективно з нею взаємодіяти. Ми на реальних прикладах побачили, які ігри можна робити в Інстаграмі та як вигадувати оригінальні ідеї.

Довгоочікуваною гостею була Наталка Бойко — україномовна TikTok блогерка та контент-менеджерка. Вона поділилася власним досвідом на платформі, яка зараз є найбільшим комунікаційним трендом. ФРІ вже почала опановувати TikTok, тож тема була надзвичайно актуальною. Під час практичного блоку ми дізналися, що кожне відео має відповідати певному критерію: емоція, користь, реклама. За цією схемою ми поділилися на групи та вигадали багато ідей, які вже активно втілюємо.

Останньою спікеркою була журналістка та фрішниця Анна Соха, що поділилася досвідом у співпраці з медіа. На практичному завданні у групах ми мали вигадати, в якому контексті про ФРІ можуть написати в ЗМІ. Зрозуміли, що потрібно робити для того, аби про нас розповідали різні ресурси, тож чекайте на згадки про ФРІ у медіа.

Завершили день тімбілдингом, танцювальною рефлексією та прогулянкою вечірнім Києвом разом з фрішниками, що завітали до нас з інших міст.

Наступний день відбувався у Молодіжному центрі громадянської освіти — улюбленому місці фрішників.

Спочатку дизайнерка Юля Ухіна презентувала «біблію комунікаційників»: брендбук ФРІ, а також нагадала про правила використання логотипу. Щоб закріпити знання, Юля провела цікавий майстер-клас з дизайну: слід було правильно розмістити лого на афіші або знайти помилки в оформленні.

Завершила блок лекцій журналістка та копірайтерка Ксенія Петручик, яка розповідала про етапи написання текстів та особливості їх адаптації до різних платформ. 

Тексти_для_фри

Важливою частиною з’їзду був обмін досвідом між осередками. Усі мали можливість презентувати успішні кейси: від ребрендингу до розіграшів, та розповісти про особливості організації роботи в локальних службах. 11 осередків долучилися до презентації, в тому числі онлайн, що довело успішність обраного формату.

Останнім був практичний блок від Уляни Кашепи, Голови Ради Старійшин ФРІ. Ми провели роботу над гайдлайном осередків та зрозуміли, як побудувати чітку стратегію розвитку Комунікаційної служби. Уляна змогла дуже цікаво організувати роботу для всіх учасників: ми ділилися на групи, грали в асоціації та працювали з інтерактивними платформами. По закінченню учасники мали змогу поділитися інсайдами. Найбільшим відкриттям стали особливості змісту гайдлайну, чітка інструкція й таблиця постановки цілей. Учасники зрозуміли, як потрібно формулювати цілі та індикатори їх досягнення, прописувати операційний план, використовувати технологію SMART та звітувати.

День видався дуже емоційним. У перервах між блоками ми встигали навіть познімати відео для TikTok-у ФРІ.

Завершили з’їзд рефлексією, де кожен висловив свої емоції щодо з’їзду. Було приємно чути, що учасники знайшли натхнення, аби розвивати комунікації у своїх осередках та втілювати нові ідеї. А декого з’їзд навіть надихнув на створення власного проєкту. Попри всі хвилювання організаторів щодо формату, все пройшло «на ура».

«Ми дуже хвилювалися, як це буде в змішаному форматі, але з вашою підтримкою нам вдалося все організувати. Я дуже задоволена, що ми синхронізувалися, поділилися знаннями, почерпнули багато нового та знайшли нових друзів», — Оля Круглій, Голова Комунікаційної служби ФРІ.

Ми вдячні всім учасникам і організаторам, що зробили цей з’їзд особливим!