Микола Андрощук: SMM до і після карантину

Share

Ексголова медійної служби ФРІ, маркетолог та СММ-фахівець Микола Андрощук провів одне з навчань для комунікаційників на тему «SMM на карантині».

Спікер поділився спостереженнями з власного досвіду щодо змін, які відбулися впродовж останніх місяців та розповів про те, як карантин вплинув на користувачів соцмереж загалом.

Перш за все, значно зросла кількість часу, який люди проводять в інтернеті. До речі, за недавніми дослідженнями вияснили, що найкраще інформація сприймається зранку до 12 години, а не ввечері, як було ще до карантину. А, наприклад, пік активності у Facebook припадає о 10-11 годині щодня.
Якщо дивитися на наповнення соцмереж, то з відгуків користувачів стає зрозуміло, що прямі ефіри, онлайн-курси, марафони, підбірки фільмів, книг тощо вже відверто набридли людям, хоча й на початку карантину користувалися популярністю.

Микола Андрощук наголосив на тому, чого робити не варто:

  1. Досить підживлювати синдром втрачених можливостей на кшталт: «Всі активно займаються саморозвитком на карантині, а я не можу/не встигаю/немає бажання і тд.».
  2. Аналогічно не треба нав’язувати іншим, як проводити їхній власний час. Тобто у своїх текстах не використовувати речення:
    «Карантин не час розслаблятися», «Карантин – час для можливостей».
    Якщо й такі слова були актуальним ще місяць тому, то зараз зовсім не несуть у собі нічого інформативного.

Натомість пишіть і висвітлюйте теми, які зараз будуть цікавими:

  1. Гумор. Люди втомилися від соціальних роликів, новин, постів про сучасну ситуацію у світі. Хочеться добавити більше позитиву й радості.
  2. Розкажіть, які зміни відбулися за період самоізоляції. Якою стала поведінка людини? Як взагалі зараз вийти з карантину?
  3. Якщо ви хочете надалі проводити прямі ефіри, то робіть це, якщо дійсно маєте чим поділитися. Не слідуйте тенденціям, а робіть якісний і потрібний контент.

Будьте клієнтоорієнтованими, лояльними до користувачів ваших послуг, і тоді ви не залишетеся без підтримки в скрутну хвилину. І пам’ятайте, що зараз, щоб мати стільки, як раніше, працювати потрібно більше майже в два рази