Катерина Білохвіст: Освітня діяльність — багатогранна

Share

Як почався твій шлях у громадській сфері та активізмі?

Напевно, мій перший проєкт я зробила з подругою в школі. Коли всі готувалися до ЗНО, ми вигадували, як ефектно провести останні уроки в 11 класі. Разом створили 4 сценки, неочікуваних для вчителів і старанно відрепетируваних учнями: для уроків біології, хімії, фізики та англійської.

Наприклад, на фізиці ми запускали ракету в космос метафора “дорослого життя”, махали вчительці білими серветками і казали, що будемо пам’ятати її так довго, як триває період напіврозпаду Ванадій-50 (для довідки це 10 в 23 степені). Було весело.

А от справжня громадська діяльність почалася наприкінці 1 курсу з тернінгу “Активні громадяни” від Британскої Ради. Я тоді ще потрапила в Молодіжний центр Волині. І понеслося: багато волонтерства, перша допомога в проєктах, потім власні ініціативи.

Загалом, за 5 років активної громадської діяльності я долучилася до понад 100 соціальних проєктів.

— Коли ти отримала свою першу посаду?

У 2016 році я одразу стала заступницею новообраного Голови ФРІ, а через півроку Головою осередку ФРІ Луцьк.

— Чому ти обрала головування саме в Освітній службі? Якщо не діяльність в цій службі, то в якій?

За роки своєї громадської діяльності я бачила багато проєктів, більшість з них – освітні. Тому в мене виникло бажання почати створювати освітні продукти, складати програми, допомагати людям здобувати знання.

Знання полегшують життя людини. Освітня діяльність дуже багатогранна і допомагає змінюватися людині, ставати більш усвідомленною, цілеспрямованою і створювати нове.

Оскільки я бажаю цього собі, то бажаю й іншим. Тому взялася за цей напрям у ФРІ.
Також було б цікаво в спробувати себе в HR, бо я люблю людей, а в цій службі саме з ними працюють. Хоча освітня жилка все одно і тут проявлялася б.

— Яку найбільш глобальну ціль ти прагнеш реалізувати під час каденції?

Я бажаю, щоб Освітня служба була в кожному осередку, щоб були люди, які цілеспрямовано займалися б розвитком цього напрямку в осередку і стовідсотково це ще більше допомало б кожній людині ставати кращою версією себе і творити великі зміни в майбутньому.

— Які плани у команди Освітньої служби на найближчі півроку?

Саме зараз ми працюємо над планом, карантин вніс свої корективи, тому діяльність треба актуалізовувати і вивчати, що зараз є затребуваним для членства.
Але ми точно будемо надалі працювати з освітянами в осередках, систематизувати здобутий досвід в освітній сфері і запускати інноваційні проєкти.