“Цифровий інтенсив”: фото-тренінг для початківців та аматорів

Share

Після двох місяців інтенсивної підготовки 15 грудня відбувся довгоочікуваний фото-тренінг «Цифровий інтенсив» у Підземному Переході «Вагабундо».  Нетворкінг, сім пізнавальних та корисних лекцій, сім крутих спікерів та воркшоп.

Ми підготували для вас кілька порад із лекцій від спікерів «Цифрового інтенсиву».

1. Сергій Семак

Спікер пояснив різницю між натуральним та штучним світлом, зробив огляд техніки та наголосив на помилках, яких варто уникати. Ось трохи інформації з його лекції:

1)дорога чи дешева техніка?

Дорога техніка набагато швидша, зручніша та надійніша, а також дає більше можливостей. Однак слід пам’ятати, що ці можливості треба навчитися використовувати. Якщо ж у вас зараз не має грошей на дорожчу техніку, не варто через це перейматися. Навіть звичайний фотоапарат може зробити світлину просто ВАУ, але це якщо він знаходиться в руках класного фотографа. Тому перш за все потрібно багато практикуватися, а робити це можна і з недорогою технікою.

2)основні правила обробки:

– правильний баланс білого;

– уникайте крайніх значень;

– не пробуйте, наприклад, з синього зробити червоний.

Тоді ваше фото стане чудовим.

3) програми для обробки:

– Adobe Lightroom

– Adobe Photoshop

– Capture One

4) завжди підписуйте свої фото!!!

2.Марк Сосяк

Молодий портретний фотограф, що відомий своїми роботами по всьому Франківську. Зараз працює у «Multimedialab». Під час своєї лекції Марк показав детально, як правильно налаштовувати світло та ракурс.

3.Олеся Мула

16-річна модель, закінчила школу «Katrinmodels», брала участь у показах, а також зараз їй запропонували роботу моделлю в Кореї.

Дівчина поділилася основами та секретами позування сидячи, в повний ріст та позування лиця і плечей. Кілька порад для останнього:

– неідеальну шию можна скорегувати, якщо трохи підняти підборіддя і відвести плечі назад. Таке положення додає образу витонченості та стрункості. Ні в якому разі не варто підпирати підборіддя обома руками, адже це візуально збільшить щоки;

– щоб поза в кадрі виглядала спокійною і природною, слід видихнути і зняти напругу м’язів. Можна трохи потанцювати перед фотосесією, виконати будь-які ритмічні вправи. Щоб шия не ховалася за плечима на фото, потрібно звести лопатки і опустити плечі. Вигини грудей і сідниць за допомогою прогину в попереку повинні нагадувати букву S.

4.Тарас Братченко

SMM-менеджер, маркетолог та засновник  команди «BROteam.ua». Тарас розповів про типи контенту і як його потрібно створювати, зазначив різницю між фото та контентом та поділився інформацією про те,  як має виглядати сторінка Instagram.

Ловіть кілька лайфхаків від спікера:

1) якщо хочете просувати сторінку Instagram, то вам обов’язково треба якісну аватарку, короткий опис про тематику вашої сторінки, Stories Highlights (закріплені історії,які передають важливу та цікаву актуальну інформацію) , а також grid (наповнення сторінки, або ж ті квадратики з фотками чи текстом, які мають класно виглядати та привертати увагу читачів).

2)використовуйте сторітелінг. Це ефективний інструмент просування, яким користуються багато відомих фірм. Суть цього прийому: донести певну інформацію читачу так, щоб вона зачепила його і залишилася в пам’яті. Для цього розповідають історії з реальними чи вигаданими персонажами, які впливають на емоційний стан людини та викликають різні почуття.

3)якщо ви вирішили стати блогером, то знайте, що так чи інакше ви впливатиме на думку фоловерів. Тому пам’ятайте про 3 речі, які часто здаються неважливими:

-щирість;

-ввічливість;

-чесність.

5. Віталія Шпирко

@vitaliavitaliia -франківська блогерка, що пише про лайфстайл та веде travel blog. На лекції  “Instagram та тексти” Віталія розповіла про те, як треба писати, як формулювати тексти, де черпати натхнення і як подолати страх.

Отже, про що писати в Instagram?

– про те, що приносить користь підписникам;

– про те, що приносить задоволення вам;

– про те, в чому ви компетентні.

Це мають бути щирі пости, грамотні та в формі рекомендацій, не намагаючись нав’язати при цьому свою думку. Для оформлення використовуйте заголовки, абзаци та ОБОВ’ЯЗКОВО розділові знаки. Пишіть, діліться з людьми, боріться зі страхами та черпайте натхнення в книгах, людях і в СОБІ!

6. Денис Єфімов

17-річний відеомейкер, в якого вже є досвід співпраці з каналом «1+1», з групою «Время и стекло», учасник першого фестивалю живої скульптури тощо. Спікер розповів про зйомку та монтаж відео, а також дав пораду, з чого почати даний вид діяльності.

Денис сам писав у різні організації, компанії тощо з проханням трохи познімати їх і змонтувати матеріал. Якщо би відео їм сподобалося, тоді можна говорити про майбутню співпрацю. Таким чином, хлопець закликає не боятися спілкуватися з людьми та вчитися на своїх помилках, тоді результат прийде незабаром.

7. Юля Вербинець (@_verbaaa_)  

Найкращий lifestyle-блогер 2019, яка у свої 16 подорожує, заробляє та співпрацює з крутими компаніями за допомогою блогерства.

Спочатку Юля зазнавала багато хейту у свою сторону, але зараз вона не зважає на образи і не радить зважати на них іншим. Хоча саме й негатив від багатьох людей зробив блогерку сильнішою, впевненішою та мотивує рухатися вперед. Юля розповіла, як вона почала вести свій блог, про дружбу з іншими відомими блогерами та дала поради щодо розвитку сторінки Instagram.

На запитання: «Чи можна зараз просунутися в соцмережах, якщо не має великого капіталу?», дівчина відповіла, що можна, незважаючи навіть на велику конкуренцію. Вона впевнена, що якби починала все з нуля, то за кілька місяців точно би досягла 300 тисяч підписників, адже вже знає як влаштований Instagram.

Партнерську презентацію арт-платформи для реалізації творців представив Володимир Яковчук.

«Artme» – це агентство по роботі з виконавцями в креативних індустріях. Для просунення вас і вашої творчості даний сервіс запускає #artme100 челендж, за допомогою якого можна зробити мистецтво масовим. Фішка полягає в тому, щоб залучити впродовж 24 годин 100 людей до спільної творчості. Можна разом малювати картину, заспівати пісню, станцювати чи створити щось власне креативне. Щоб взяти участь, треба знайти 100 незнайомців, виконати спільну роботу з ними і позначити кожного через @ в Instagram в дописі. Найкращі отримують приз.

Партнери проєкту

Хочемо подякувати партнерам проєкту ” Цифровий інтенсив” за співпрацю:

1. Круасани “Лігос” — національний виробник круасанів родом з Івано-Франківська. Ми дуже раді, що саме продукцією “Лігос” учасники заходу насолоджувалися під час кофі-брейку.

2. Copy Print Studio — друкарня надає широкий спектр послуг, такі як різноформатний друк, ламінування, нанесення принтів на футболки, горнятка і тд, брошурування та багато іншого. Дякуємо, що саме з роздрукованих вами афіш багато людей дізналися про “Цифровий інтенсив”.

3. Поліграфія “Прінт-СВ” — саме тут допоможуть з нанесенням логотипів, друком брошур, розробкою макетів, представницьким оформленням та ін. Про якість друку можна не перейматися, адже лише дивлячись на стікери від нашого фото-тренінгу, можна зрозуміти, що вона відмінна.

4. Artme — онлайн-платформа, створена з метою об’єднати митців та допомогти їм донести своє мистецтво людям.

5. Підземний Перехід “Ваґабундо”. Велике спасибі за надане приміщення, адже тематика цього мистецького простору ідеально підійшла до тематики нашого фото-проєкту.

6. Анна Мока — дівчина-ілюстратор, що намалювала стікери для “Цифрового інтенсиву” та допомогла з подарунками для спікерів. Зараз Аня відкриває власний бренд “Мока”, де можна замовити персональні портрети, їх стилізацію, оригінальні стікери, листівки та безліч інших ілюстрованих матеріалів. Щира подяка Ані, адже її вклад у проєкт неможливо переоцінити.