PR та основи ефективного SMM

Share

23 листопада, Голова ВМГО ФРІ Руслана Коренчук розповіла харків’янам про PR та основи ефективного SMM.

Присутні  дізналися, як правильно і ефективно розкрутити свій проект у всесвітньому веб-просторі,  отримали BC-PR-bollocks-picоснови SMM. Також, вони навчились  правильно подавати інформацію, щоб якомога більше людей побачили та зацікавились.

На  початку тренінгу було знайомство, після якого тренер  розповіла про те, що таке піар і навіщо він потрібен, показала круті відео, та цікаві приклади піар кампаній.

 

Далі, присутнім було запропоновано поділ на групи. Одна група займалася розробкою ідей для Літературного музею, у якому проводився тренінг, а дві інші піаром бренду чаю.

Команди думали над тим, яка цільова аудиторія у бренду, позиціонування та вигадувала ідеї для піару. Завершальним кроком роботи в групах було презентування ідей та їх обговорення усіма групами.

«Для мене, як для першопроходця у системі піару, а асобливо СММ, тренінг пройшов трохи незвично – багато практики спочатку, а потім добити це теорією, тим більше наглядною. Це дало результат – база знань з СММ у другій частині тренінгу була реально зрозумілою, особливо після плідної роботи у команді. Це не дивлячись на те, що про багато чого, пов’язаного з піаром, дійсно чув вперше” розповів про тренінг Юрій, один з учасників.
Social-Media-Tag-Cloud
Наостанок Руслана Коренчук розповіла про основи SMM, про те, що соцальні мережі потрібні не лише для спілкування, та чому наразі роботу в мережі  можна назвати одним з найефективніших способів піару.

 

 

 

Залишити відповідь