23 листопада, Голова ВМГО ФРІ Руслана Коренчук розповіла харків’янам про PR та основи ефективного SMM.
Присутні дізналися, як правильно і ефективно розкрутити свій проект у всесвітньому веб-просторі, отримали основи SMM. Також, вони навчились правильно подавати інформацію, щоб якомога більше людей побачили та зацікавились.
На початку тренінгу було знайомство, після якого тренер розповіла про те, що таке піар і навіщо він потрібен, показала круті відео, та цікаві приклади піар кампаній.
Далі, присутнім було запропоновано поділ на групи. Одна група займалася розробкою ідей для Літературного музею, у якому проводився тренінг, а дві інші піаром бренду чаю.
Команди думали над тим, яка цільова аудиторія у бренду, позиціонування та вигадувала ідеї для піару. Завершальним кроком роботи в групах було презентування ідей та їх обговорення усіма групами.
«Для мене, як для першопроходця у системі піару, а асобливо СММ, тренінг пройшов трохи незвично – багато практики спочатку, а потім добити це теорією, тим більше наглядною. Це дало результат – база знань з СММ у другій частині тренінгу була реально зрозумілою, особливо після плідної роботи у команді. Це не дивлячись на те, що про багато чого, пов’язаного з піаром, дійсно чув вперше”– розповів про тренінг Юрій, один з учасників.
Наостанок Руслана Коренчук розповіла про основи SMM, про те, що соцальні мережі потрібні не лише для спілкування, та чому наразі роботу в мережі можна назвати одним з найефективніших способів піару.