Зимові стратегії PR…

Share

29 листопада 2014 року Київською ФРІ було проведено третю Медіа–школу: Public Relations.

MQnYubvqaQsМорозного суботнього ранку не мерзли й не нудьгували наші учасники третьої «Медіа-школи: РR», бо хіба змерзнуть повні запалу й ідей особистості, отримавши можливість послухати лекції з актуальних тем від  найкращих спікерів Києва? Зима – не час сидіти вдома, це час для активностей та саморозвитку,  і ця аксіома підкріплена відгуками наших учасників.

ZH9ayGJ6I7QРозпалював жагу до нових знань Богдан Долінце – громадський активіст, експерт з молодіжної політики, головний редактор порталу «Авіабіз», менеджер з розвитку та комунікацій молодіжного порталу «Студвей». Відповідаючи на запитання, пояснюючи незрозумілі  моменти, проводячи паралелі, він розповідав про прес-анонси й прес-релізи, мистецтво написання хороших заголовків, вчив створювати й наповнювати контактну базу, розкрив деякі з таємниць журналістики, ділився власним досвідом у сфері мас-медіа, а він у нього неабиякий :-). Ну і куди ж без практичного заняття – учасники складали прес-анонси на задані теми-події.

L-n4BHME04o Масла у вогонь додала Світлана Василенко, радіо та телеведуча з15-річним досвідом роботи (такі гіганти медіапростору, як: Перший Національний канал України, Перший Діловий Телеканал, Національна радіокомпанія України, Радіо Київ 98 FM), журналіст програми «Спікертайм», тренер з техніки мовлення, котра розповіла про гімнастику мовленнєвого апарату – навички, корисні не лише тим, хто мріє стати диктором телебачення :-). Учасники шипіли, жужали і гарчали, розігріли мовленнєвий апарат, навчились виконувати комплекс вправ і вимовляти сполучення звуків, що зазвичай виговорюються з труднощами.

uZgcNTyPqqoОрганізатори підготували учасникам й інтерактивну гру, під час якої кожна з 5ти команд отримала свого кандидата у президенти і проводила йому PR-кампанію. Політики мали характеристики, котрі наближали їх до реальних прототипів, до того ж, кожна з команд працювала як з перевагами кандидата, так і з тими даними про нього, котрі не варто розголошувати – все як у житті :-).

Третім вогником Медіа-школи був виступ В’ячеслава Соломки. Актор і телеведучий розповів про TV, телеканали, про те, як обирають цільову аудиторію, замовляють інформацію на телебаченні, розкривав секрети успішних журналістів, розповідав про особливості менталітету різних країн і в цьому контексті – про особливості телевізійних передач у цих країнах. А також проводив експеримент :-).

А тепер давайте дізнаємось, як відгукнулись про медіа-школу учасники:

         Іра Репнікова: «У першу чергу я хочу подякувати організаторам за таку прекрасну нагоду провести суботу у такій теплій і творчій атмосфері!) На Медіа-школі я була вперше, і ті сподівання, з якими я на неї прийшла, були абсолютно виправдані. Лекціїї дійсно були вичерпними, практично-корисними і різносторонніми. Особливо сподобалися практичні завдання, де себе можна було певним чином проявити і попрацювати в команді цікавих тобі людей. Сподіваюся, що подібні заходи ще будуть організовуватися, адже це було дійсно круто!)».

         Діана Даєва: «Дякую організаторам за прекрасний корисний суботній ранок! Сьогодні я вперше приєдналась до вашої спільноти і, не зважаючи на те, що давненько вже не є студенткою і тема медійників для мене не нова, задоволення отримала :-). Розвивайтесь і далі, шукайте натхнення, адже найкраще прагнення людини – це необхідність розвиватись і навчатись».

         А тим часом команда організаторів Медіа-школи поповнилась ще одним учасником – Анною Петренко. Команда заходу росте й міцнішає, адже усе ще попереду! ;-) До зустрічі на наступній Медіа-школі!

Стежте за оновленнями на сайті і ставайте учасниками наступних заходів від Київської «Фундації Регіональних Ініціатив»!

Офіційна група заходу – https://vk.com/media_school_fri

 Софія Сидорук, одна із організаторів «Медіа школи: PR»

 

Залишити відповідь