Старший друг: перші кроки

Share

  З квітня стартувала програма «Старший друг», що є складовою частиною соціального проекту «Мій волонтерський проект», який реалізує Миколаївська «ФРІ» за підтримки Центру соціальних програм компанії «РУССАЛ»

Ключовими заходами програми на квітень-травень стали тренінги та інтерактивні заняття націлені на соціальну адаптацію вихованців загальноосвітньої школи-інтернату № 3 м. Миколаєва.Презентація програми “Старший друг”

 

Проведені заняття торкнулися таких питань: колективна згуртованість, емоційна комфортність у малій групі та самовпевненість, статеве виховання підлітків, профорієнтаційні заняття, «Власний бюджет», здоровий спосіб життя, факультативні заняття з історії, тренінги з елементами ігро-терапії та  драмо терапії. Завдання по реалізації цих тренінгових занять взяли на себе студенти 3 курсу Чорноморського державного університету ім. П.Могили спеціальності «соціальна робота».

 

Для них це стало першим серйозним випробуванням, як майбутніх спеціалістів з соціальної роботи. Як зазначають самі студенти це було не легко, адже, іноді, практика з теорією розходяться. Тому потрібно було прикласти зусилля, терпіння та креативність, щоб зробити заняття не тільки корисними, але й цікавими для дітей.

Студентам сподобались діти, з якими вони проводили інтерактивні заняття та тренінги: «Дуже цікаві діти, які легко йдуть на контакт, пропонують свої ідеї»,  – Марина К., студентка, 20 років. Студенти відмітили, що працюючи в десятому класі, відчувалась, що зараз їх життєва позиція активно формується, і формується якраз через міркування, роздуми, дискусії: «В 10 класі діти мислять як дорослі люди, вони цілеспрямовані, легко йдуть на контакт»,  – Юля Ж., студентка, 20 років. «Діти активно приймають участь при зустрічах, цікавляться, задають питання, висловлюють свої власні думки»,  – Аліна К., студентка 20 років. Студентам сподобався такий вид роботи, вони спробували себе в новій ролі, поділилися своїми знаннями та ідеями з дітьми: «Одним словом – сподобалось. По-перше, цікаві діти, розумні та допитливі. По-друге, приємно було відчувати себе в ролі «ведучої» тренінгу. Багато нових емоцій та вражень»,  – Маша Б., студентка, 20 років.

Для дітей ці заняття теж були цікавими і корисними. Вони познайомились зі студентами, не велика різниця у віці, сприяла спілкуванню без бар’єрів, перейняли знання, якими студенти ділилися протягом тренінгових занять, отримали заряд енергії та позитиву, висловили свої думки в рамках тренінгового кола, взаємодіяли під час вправ і ігор з тими однокласниками, яких вони, частіше,  намагались уникати, виражали свої емоції і вчились приймати свій як позитивний так і негативний настрій. Ось якими враженнями поділилися учасники тренінгів і інтерактивних занять зі своїми тренерами-студентами: «Дуже сподобалось заняття, було дуже цікаво в мене одразу піднявся настрій від вправ, що ми робили», –  Валя, 14років. «Я переглянув свої відносини з іншими людьми…І в класі нам треба дійсно співпрацювати…»,  – Юра, 13 років.

Щодо враження класних керівників та вихователів, то треба відмітити, що їм сподобалась така форма взаємодії студентів з їх вихованцями. Адже студенти змогли організувати дозвілля учнів з користю для них. Вихователі активно спостерігали за роботою, а деякі, навіть, так зацікавились, що приєднались до кола і стали активним учасниками тренінгу.

В кінці занять діти цікавились у студентів, коли вони прийдуть наступного разу, виражали своє задоволення від проведеної  роботи, дякували, просили відвести на заняття більше часу і провести ще декілька вправ чи ігор.

Координатор програми «Старший друг» Чернозуб Анастасія

 

Залишити відповідь