oon

В ООН КРИТИКУЮТЬ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОЕКТ ЗАКОНУ ПРО ПРОТЕСТИ

FacebookVKTwitterGoogle+Поділитись

Управління Верховного комісара ООН з прав людини розкритикувало пропозицію українського проекту спеціального закону про мирні зібрання №3587 про узаконення обов’язку повідомляти органи влади про мирні зібрання за два дні до їх початку. Про що йдеться в доповіді про ситуацію щодо дотримання прав людини в Україні в період із 16 листопада 2015 по 15 лютого 2016 року.

Норма про 48-годинний “дедлайн” подання повідомлень в поєднанні з підставами для судових заборон може призвести до “довільної заборони або обмеження мирних зібрань, знеохочуючи легітимну протестну діяльність та надаючи широкі повноваження судам щодо обмеження законних протестів”, – вважають в Управлінні Верховного комісара ООН з прав людини.

Як зазначають у Київському осередку Всеукраїнської громадської організації “Фундація регіональних ініціатив”, це не єдиний недолік законопроекту №3587. Проект спеціального закону про мирні збори також пропонує узаконити силові розгони зібрань і надає можливість їх судової заборони в будь-який момент.

Серед інших недоліків законопроекту – надмірна бюрократизація порядку проведення спонтанних зібрань, а також узаконення можливості місцевих органів влади ухвалювати нові акти місцевих органів влади з регламентацією допустимої кількості учасників зібрань, чи визначення місць, де встановлення наметів учасників “перешкоджає руху пішоходів та перекриває доступ до будівель”.

Докладніше про небезпеки законопроекту №3587 читайте тут – http://bit.ly/1R8rjSN

13 Доповідь Управління Верховного комісара ООН з прав людини щодо ситуації з дотриманням прав людини в Україні – http://bit.ly/1XlJlm9

Цитата з Доповіді: “On 7 December 2015, the Parliament of Ukraine registered a draft law ‘On Guarantees for Peaceful Assemblies’. While it generally complies with international standards, it requires notification two days prior to assembly. Furthermore, the draft foresees judicial discretion in prohibiting rallies that threaten “public order and safety”. These two requirements can lead to arbitrary prohibition or limitation of peaceful assemblies by discouraging legitimate protest activity and allowing for broad judicial authority to restrict lawful protests”.

За додатковою інформацією звертайтесь до Святослава Мариніна за тел.: 068 515 64 64.

Напишіть відгук