Політична освіта: біля національних вишів з’явилися двометрові пачки гречки

Share

Вибори уже за два тижні! Чи знаєте ви, яка настає відповідальність за продаж голосу? Активісти провели просвітницьку акцію та пояснили студентам цікаві факти.

Муляжні двометрові пачки гречки — символ політичного підкупу виборців в Україні, можна було побачити в університетах у Києві. Це соціальна інформаційна кампанія з метою мотивації молоді не продавати свої голоси. На кожній конструкції розміщена інформація про відповідальність за продаж голосу не тільки моральну, а й юридичну. Згідно чинного законодавства за продаж або купівлю голосів передбачено кримінальну відповідальність – від штрафу до обмеження волі на строк до 2 років.

«Гречкосійство перетворили на фарс не ми, а самі політики, які буквально засипають округи своєю «продовольчою агітацією». І зараз з цього ми маємо зробити їхнє слабке місце. Наша мета — продемонструвати, що пакетик гречки не вартує того, щоб продати за нього п’ять років свого життя і життя країни. Вибір кожного має бути особистим та усвідомленим.» — Степан Золотар, Голова ВМГО «Фундація регіональних ініціатив»

Інформаційна акція проводиться в рамках молодіжної коаліції #ДоброЧесніВибори.

Молодіжні та студентські активісти об’єднались проти незаконної передвиборної агітації молоді. До коаліції увійшли:

  • Українська Асоціація Студентів;
  • представники студентського самоврядування;
  • Громадський рух ЧЕСНО;
  • Всеукраїнська молодіжна громадська організація «Фундація регіональних ініціатив»;
  • юридична ініціатива «Тисни» bihus.info;
  • молодіжна інформаційна кампанія «Твій голос».

 «УАС, як національне об’єднання студентів, хоче донести меседж, що продавати свій голос – це соромно! Гречка стала символом цього сорому, підкупності та не законних дій під час виборів, який ми намагаємось висміяти. Через жарти ми хочемо пробудити в студентів та молоді громадянську свідомість!», — Валерія Пустовіт, голова правління ГО «Українська асоціація студентів»

Ініціатор інформаційної кампанії «Твій Голос» Олександр Санченко поділився наступними планами коаліції:

«Крім того, що ми інформуємо молодь на території студентських містечок про відповідальність, у нас є більш амбітні плани. Щоб кожний українець пам’ятав про відповідальність, ми запропонуємо кандидатам надати молодіжній коаліції #ДоброЧесніВибори можливість розмістити соціальну рекламу на їх білбордах у Дні тиші. Зараз ми готуємо відкритого листа з громадськими організаціями, який надішлемо в усі штаби».

Інформаційні конструкції у вигляді гречки ти можеш знайти на територіях:

  • Київського політехнічного інституту;
  • Національного університету будівництва та архітектури;
  • Національного авіаційного університету;
  • у парку імені Т. Г. Шевченка, напроти Червоного корпусу Національного університету України.

Зокрема, планується встановити конструкції і у регіональних навчальних закладах.

Слідкуйте за новинами на Фейсбук сторінці «Твій голос».