Бізнес-форум YouBusiness

Share

У цю неділю – 24 березня – У Києві відбувалось бізнес-форум YouBusiness. Як це було читаємо далі.

Понад 60 учасників, 3 топові спікери, 6 годин інтенсиву та 200% енергії – все це бізнес-форум нового покоління, ініціатива ФРІ Київ. Координаторка форуму, Христина Роженко, поставила перед собою амбітну мету: допомогти прокачати професійні навички молоді ведення рекламні компанії на YouTube, не витрачаючи на це цілі статки.

На початку заходу виступав Андрій Шатирко з лекцією про вирішення бізнес-задач за допомогою відеоконтенту. Навіть більше, він розповів про основні тренди та антитренди в сучасному світі YouTube та про те до чого варто бути готовим в процеcі ведення YouTube-каналу.

Після невеликого кава-брейку, відбувся воркшоп з Миколою Косинським на тему налаштування та дизайн реклами на YouTube. Разом зі спікером учасники розробили конкретну відеомаркетингову стратегію на основі запропонованого кейса (ескізи персонажів та ролика, гіпотези просування з подальшим розбором від спікера), а також розібрали основи роботи з Google Ads.

Станіслав Кравцов, який окреслив роль YouTube у сучасному бізнесі, та розповів про те як правильно та вчасно підхопити тренди, щоб голосно заявити про себе за допомогою YouTube.

Під час бізнес-форуму учасники змогли не лише поспілкуватися з професіоналами своєї справи, але й познайомитились з учасниками-однодумцями. Цьому сприяв продуктивний нетворкінг від Діми Носова. А на завершення всі охочі змогли насолодитись імпровізацією від Чорного Квадрату.