3 – 4 листопада в Києві відбувся медіа-з’їзд ФРІ. Медійники наших осередків з міст приїхали в столицю за новими знаннями та навичками.
Вчилися аналізувати свою ЦА, копірайтингу, e-mail-маркетингу. Визначили якою ж має бути ідеальна медіа-служба. Також, більше дізналися про маркетингові стратегії та про роботу у віддалених командах.
Декілька корисних інсайтів зі з”їзду:
🔸Свою аудиторію потрібно “відчувати”. Все більше брендів викликають емоції за допомогою контенту;
🔸Чи хочуть люди на ваш івент? Відповідь – ні. Поки ви їх в цьому не переконаєте;
🔸Працювати треба з біллю ЦА і пропонувати для неї користь від того, що ви робите. Або ж рішення проблем;
🔸Недорозуміння – одна з найпоширеніших проблем в роботі з віддаленими командами. Чітко формулюйте свої цілі та завдання.
Окрема подяка за теплий прийом та атмосферу 1991 Civic Tech Center – центру розвитку екосистеми civic tech у Центральній та Східній Європі, який:
🔹консолідує корисні і яскраві ініціативи та забезпечуєм їх всіма необхідними для зростання компонентами (приміщення, менторство від експертів, контакти);
🔹організовує миттєвий і постійний доступ проектів один до одного;
🔹простір для заходів та коммюніті;
🔹сприяє розповсюдженню знань про справді важливе. Резиденти центру сворюють реальні зміни в Україні.
Більше фото за посиланням: https://www.flickr.com/…/friukraine/albums/72157703101820124