IMG_9198

MEDWED ділиться своїми враженнями про зустріч на медіа-школі в Харкові

FacebookVKTwitterGoogle+Поділитись

23 та 24 квітня в місті Харкові пройшла дводенна медіа-школа MEDWED 2.0

Це вже другий медіа-вікенд від Харківського осередку ВМГО “ФРІ”, що збирає медійників з різних куточків України для зустрічі з досвіченими спікерами, професійними тренерами, звичайно ж, доповненими новими знайомствами та ідеями.

Цього разу на школу зібралося 40 учасників, що були сповнені бажанням пізнавати нове та розвиватися в медіа-сфері.

Програма школи була сформована трошки в незвичному форматі, адже тематики були достатньо конкретними та включали різні напрями медіа-сфери, а саме: PR, брендінг, контекстна реклама, інструменти google analytics, а також історії успіху та поради від успішних персон.  

У квітні MEDWED завітав до приміщення Харківської Державної Наукової Бібліотеки імені В.Г.Короленка , де атмосфера науки та знань якнайкраще сприяла усвідомленню нової інформації, а також отриманню практичних порад.

IMG_8246

 

На початку школи учасники поділился своїми очікуваннями від медіа-вікенду та разом було створено медіа-інновацію.Перший день розпочався з традиційного знайомства учасників, але мало хто знає, що для організаторів медіа-школа починається із зустрічі учасників з інших міст. Важко описати словами емоції, що відчуває команда, коли довгоочікувана зустріч стає реальністю. Цього разу учасники завітали з Києва, Дніпропетровська, Миколаєва, Сум, Запоріжжя, Острогу, Лебедина.

Після того, як всі учасники дізналися один про одного цікаві факти та вже знайшли собі однодумців, на школу завітав перший спікер – Ярослав Калініченко – креативний директор агентства One shot, який розказав “Як відкрити агенство та не заробити гастрит”.

IMG_8367

Лекція була сповнена емоціями та особистими переживаннями спікера, що створювало неповторну атмосферу в аудиторії. Це була справжня історія успіху рекламіста, який натхненний ідеями йде до поставленої мети і досягає свого.

Ми дізналися, що Ярослав “…ніколи не переспить з дівчиною іншої раси, але він не расист….”, а також почули цікаву історію про те “як круто бути на дні…”.  Розказував лектор і про свого напарника, про свої особливості характеру та які повороти долі чекали на нього у житті.

Під час лекції учасники поставили хвилюючі питання та отримали відповіді, а також Ярослав поділився своєю метою:

“…У мене велика мета в житті – боротьба з людьми, які туплять!…”

IMG_8346

 

Звичайно ж на лекцію завітав і головний персонаж та ідейний натхненник школи – MEDWED, який слухав Ярослава з великим інтересом, а також щиро подякував за виступ на школі. Після лекції вже з”явилася ідея про відкриття агенства в рідних місцях MEDWEDа, але то вже інша історія…

Наступним лектором першого дня був Андрій Войницькийжурналіст, копірайтер, спеціаліст з PR, який розказував про “PR в бізнесі”.

IMG_8494

Лекція Андрія була спрямована на важливість репутації та який вплив та наслідки можуть мати різні заходи, статті та навіть слова на імідж. Крім того говорили про нові медіа, про їх стрімкий розвиток та особливості. Обговорювали цікаву думку, про PR:

“Деякі кажуть, що за PR не треба платити. ЗМІ сприймають все як білий ведмідь – це або їжа або ні, або з”їсти, або просто піти далі..”

Тут вже почув про себе й перша персона школи та прийшов послухати, адже в глибині своєї берлоги він мріє бути PR-спеціалістом, хоча й тримає це в секреті.

IMG_8500

На завершення першого дня до медіа-школи завітав спеціаліст з контекстної реклами – Роман Одерій.  Легко та цікаво про SEO, контекст, різницю між ними. Роман розказав про особливості Google та  Yandex, в яких країнах кожна з пошукових систем користується більшим попитом та як це впливає на рекламну кампанію. Так учасники дізналися, що в країнах СНГ популярністю у 70% користується Yandex, а в Україні 80% – Google, і “ я не знаю хто ті 20%, шо користуються Yandex”.

IMG_8578

Обговорювали й учасники такий важливий момент як цільова аудиторія, а також як може відрізнятися ціна за клік. Спікер жартома казав:

“Не думаю,що хтось з вас пошукав телефон в гуглі, а потім побіг питати в яндексу”

А також Рома розказав, що бувають такі “злі” люди, які навмисне клікають по оголошеннях, щоб конкуренти витрачали кошти.

IMG_8600

MEDWED прийшов навчитися й контекстній рекламі, а також ще мав особисту бесіду з Романом. Подробиці тієї розмови ми ще дізнаємось, але трохи згодом…

Для учасників з інших міст команда організаторів підготувала міні-екскурсію прогулянку містом, адже Харків красиве та мальовниче місто.  Учасники з нашого рідного міста також долучилися до вечірньої прогулянки та сповнили вечір яскравими емоціями, співами на майдані Свободи, а також неймовірними видами з 11 поверху в самому центрі міста.

Другий день почався з презентації Всеукраїнської Громадської Організації “Фундація Регіональних Ініціатив”, де учасники дізналися хто ми такі, чого ми це робимо, що ще ми робимо та сподіваємося вирішили долучитися до лав ФРІ.

В очікувані на зіркового гостя Миколая Миколайовича Кобзова, відбулася невеличка фотосесія з MEDWEDом, який з радістю позував, обіймав та навіть тримав на руках наших учасників.

IMG_8802

І ось дочекавшись президента Всеукраїнської Громадської Організації “Циркова Спілка Кобзова” Миколая Кобзова, розпочалася бесіда-лекція про історію успіху бренду Kobzov.  Участники отримали гарну можливість почути не лише про дієві технології просування послуги, секрети PR та організацію діяльності цирку, а й насичену розповідь життя. Приклад слідування ідеї, віри у власні сили та використання кожної можливості для досягнення великої мети. Почули учасники і розповідь про тигра, що збігав в Одесі, а також причини та наслідки цієї події.

IMG_8903

На завершення медіа-школи на учасників очікував трьохгодинний тренінг від власника веб-студії Midnight Custom Marketing Solutions Юрія Єлісєєва  “Ефективні комунікації”.

IMG_8947

Юрій розказував про моделі побудови комунікації, пошуку корисних контактів, та все це доповнювалося практичними вправами. Крім того, поради Юрія були спрямовані і на особисте життя. Так, наприклад, учасники дізналися, чому “не слід казати, що у вас є хлопець чи дівчина, якщо хочете з кимось пофліртувати, ніхто не любить конкурентів”, а також про те, що “комплімент не має бути висмоктаний з пальця”.

Юрій розповів про методику small talk та разом з учасниками провели вправу “розмова в ліфті”. Три години пролетіли непомітно, до того ж жваве обговорення та обмін думками сповнили учасників ще яскравішими емоціями.

IMG_9045

Приємним сюрпризом від організаторів стало нагородження всіх учасників сертифікатами медіа-школи, а також кожен тепер має чарівну наліпку “ФРІ”.

Команда організаторів щиро вдячна партнерам медіа-школи “MEDWED” за допомогу, а саме цифровій типографії “Яблучко” та типографії “Хамелеон”  за надання друкованої продукції, що зробило медіа-школу особливою.

IMG_9206

Сюрпризом від команди організаторів також є відео, де ми відверто та щиро ділимося своїми емоціями та відкриваємо закулісся медіа-школи.

Попереду медіа-табір MEDWED camp, і ми вже чекаємо на Вас!

До зустрічі,

ваш MEDWED

Напишіть відгук