Вистава “Корови не винні” від Truehimofeach

FacebookVKTwitterGoogle+Поділитись

Харківська ФРІ з величезною радістю допомогла з презентацією книги “Реклама. Конспекти копірайтера” Сергія Трухімовича.

29 березня 2016 року відбулася вистава-тренінг “Корови не винні”. І тепер натхненні новими ідеями від автора та сповнені емоцій від креативного автора ділимося враженнями.

Отже, завітавши до молодіжного простору “чи то на Артема, чи то на Алчевських”, розпочалася зустріч зі знайомства з Сергієм Трухимовичем.

Презентація проходила не зовсім у звичайному форматі, адже навіть просто побачивши назву зустрічі було зрозуміло, що буде щось цікаве.

От, наприклад, чи замислювались Ви що займаєтесь саморекламою щодня? Навіть постійне запізнення – частина вашої рекламної кампанії. А що ваше життя то самореалізація, яка є об′єктивним процесом? Багато людей постійно шукає можливості для розвитку та самовдосконалення, проте під час тренінгу Сергій Трухимович підкреслював, що “хочемо ми того чи ні, але ми кимось станемо..”

IMG_5901

На презентації було розглянуто дерево реклами. Учасники мали змогу обговорити та порозмислити про “коріння” реклами, яким виявились мета та ідея кампанії, а також лектор розказав, що  найважливішими “підживлювачами” для нашого дерева є філософія успіху та цільова аудиторія, з яких слід починати будь-яку рекламну кампанію, і які відіграють найважливішу роль в формуванні та плануванні реклами.

“Реклама – то управління цільовою аудиторією” – фраза-висновок, що викликала цілу дискусію та мала різні точки зору та сприйняття.

До того ж, на тренінгу на прикладах різних життєвих ситуацій були розглянуті ланки комунікації: хто є суб′єктом управління, який він об′єкт і як відбувається зворотній зв′язок між ними та як всі ці процеси впливають на результат.

Найцікавішим моментом презентації стала анонсована вистава. Учасниками була креативно відіграна коротенька сцена з першого видання книги Сергія Трухимовіча.

 

Напевно Ви ще не зрозуміли, чому ж назва презентації “Корови не винні”. Це і була тематика вистави. Просто сцена з продажу корови на ринку, проте який глибокий сенс та до яких висновків дійшла аудиторія. Просто треба було це побачити та пережити.

На завершення вистави-тренінгу учасники мали змогу поставити свої запитання Cергію, дізнатися унікальність саме його книги та подивитися на Ментальну Карту, що є особистим напрацюванням автора.

Ловіть посилання на “майбутню” книгу:  https://biggggidea.com/project/posibnik-reklama-konspekti-kopirajtera/#

Харківська ФРІ вдячна Сергію Трухимовичу за чудову презентацію-виставу-тренінг, бажає успіхів в реалізації його планів та чекає на нові зустрічі!

IMG_5970

Напишіть відгук