ISPz8CNLGjg

Контекстна реклама разом з ФРІ-Харків

FacebookVKTwitterGoogle+Поділитись

30 січня 2016 року Харківський осередок ВМГО “Фундація Регіональних Ініціатив” провів освітньо-мотиваційний захід з розвитку молоді. Всі зацікавлені прогресуючою сферою та сучасною  технологію просування завітали до Харківської державної наукової бібліотеки ім. В.Г. Короленка на лекцію «Контекстна реклама».

Зібралося близько 60 активних та зацікавлених осіб, що невпинно прагнуть дізнаватися нове то розвиватися, для яких навіть всього кілька годин стали гарною можливістю отримати знання від практикуючого у сфері реклами лектора.8kSDj6lKLwA

Фундаментом лекції стала розповідь про головні аспекти контекстної реклами як типу інтеренет-реклами. Участники дізналися про особливості роботи, формування вартості в різних випадках, якісний підбір та доречності використання ключових слів.  Роман пояснив чому вигідніше використати ключі з “купити”, та як система “зрозуміє” заданий ключ “продати”; на кого орієнтуватися під час підбору долучених ключових фраз та як набрати 50 000 шт.

Говорили також про запуск, переваги та недоліки рекламної кампанії, шляхом опрацювання алгоритму й обрання необхідних критеріїв.

Найкраще доповнювали змістовний матеріал чудова атмосфера вихідного дня та бажання навчатися учасників заходу, на що звернув увагу й лектор:  «Ребята, всем спасибо, что нашли время прийти! Было много интересных вопросов, надеюсь, каждый открыл для себя что-то новое».6B5vae7SV6g

Наприкінці, натхненні учасники, напевно почали відновлювати застарілі акаунти корисних сервісів для контекстної реклами. В свою чергу організатори вже почали планувати інші заходи та проекти для всебічного розвитку  громади.

Напишіть відгук