Перший крок у світ PR – зроблено!

Share

18 жовтня 2014 року Київською ФРІ було проведено одноденну Медіа–школу: Public Relations.

aM8i3jb8LggЦе був насичений інформаційними лекціями та практикою день, де майже 50 учасників мали змогу прослухати про PR, копірайтинг та роботу зі ЗМІ від чудових спікерів – Артема Стельмашова, Олександра Рощіна та Богдана Долінце.

 

VNKv5IaqY4cІніціатор і координатор школи Даша Тимошенко поділилась ідеєю створення проекту: «Він створювався для людей, які хочуть більше дізнатися про таку сферу як Public Relations, щоб вони могли розвиватись у цьому напрямку, адже ця область зараз дуже популярна і перспективна». У підготовці й проведенні заходу їй допомагала команда – Анастасія Бенько, Діана Андрусенко, Катерина Чухмара, Софія Сидорук, Галина Мусієнко та Богдан Фещенко.

RdzfWD7gChkПерший спікер Артем Стельмашов розповів про особливості написання прес–релізів та прес–анонсів, про те, як напрацьовується контактна база, наводив приклади успішних рекламних кампаній і вчив бути в правильний час у правильному місці. Олександр Рощін ділився секретами успішного копірайтингу – вчив, як писати тексти, що добре продаються, допомагав зрозуміти, чим керуються покупці, обираючи певний продукт/послугу, а також розповів про приховані гачки й «підміну понять» як методи, що широко застосовується у рекламі.

PhTKptu9kNsТретій спікер Богдан Долінце розповідав про особливості роботи зі ЗМІ та провів учасникам школи захоплюючий тренінг «Прес–конференція»,  де бажаючі вчились діяти на практиці.

Захід учасникам сподобався, багато з них одразу по закінченню програми цікавились датами наступної медіа–школи:

Аня Петренко «Лекции мне очень понравились, потому что информация очень полезная, конкретная и хорошо показана на примерах. Это то, о чем ни в одном КНЭУ тебе не расскажут»

Яна Гришко «Мне очень понравилось, хорошие лекторы. Для меня было очень полезно узнать больше о рекламе, маркетинге и о том, как привлечь внимание СМИ»

Дмитро Семьонов: «Лектори цікаві, особливо сподобався виступ Артема Стельмашова, який у правильних пропорціях змішав креатив, гумор, інтерактив, історії з практики та інформацію. Ідеальний спікер, який дав мені розуміння деяких фішок PR. Учасники школи –  цілеспрямовані люди з широким колом інтересів, тож я зав’язав декілька нових цікавих контактів. До того ж, були пічєньки, що є важливим фактором успіху будь–якого заходу :). Одним словом, на наступну медіа–школу точно варто прийти. Проводьте свій час продуктивно та з сенсом. Саморозвивайтеся. ФРІ вам в цьому допоможе :)»

Отож стежте за оновленнями на сайті і ставайте учасниками наступних заходів від Київської «Фундації Регіональних Ініціатив»!

Софія Сидорук, одна із організаторів «Медіа школи: PR»

Залишити відповідь