SIMKA для молодих людей, що шукають нових знань та активного життя

FacebookVKTwitterGoogle+Поділитись

30 травня о 15:00 в актовому залі Юридичного інституту Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника розпочався третій за рахунком в Івано-Франківську навчально-мотиваційний івент для молоді.Головна тема івента – бізнес для молоді:ази створення власного бізнесу та його майбутній успішний розвиток. У заході взяло участь близько 50 людей. Для їхньої уваги було представлено виступи сімох талановитих спікерів, які розповіли про свої знання, методи та досягнення у бізнес-сфері. Одним з організаторів заходу став Богдан Сурмачевський, член Івано-Франківської міської організації Всеукраїнської молодіжної громадської організації “Фундація Регіональних Ініціатив” (скорочено ФРІ).

Першим спікером став Юрій Филюк, (на фото зліва) “головний видумщик” мережі “23 ресторани” та ініціатор створення середовища “Теплого міста” в Івано-Франківську. Свій виступ він розпочав словами: «Після проекту єдиним бажанням у вас буде відкрити власний бізнес!». Юрій розповів про те, як досягнув успіху. Цікавим був той факт, що починав він з продажу звичайних губок. Наступним кроком бізнесмена було створення електронної бази даних всіх наявних в місті організацій та установ, що можуть бути корисними для людей. Від продажу таких буклетів Юрій отримував певні прибутки. Починаючи з 3 курсу займався концертами. Пізніше, протягом чотирьох років він з друзями-однокурсниками займався реалізацією проекту, пов’язаного з продажем гофр. Пізніше це маленьке захоплення переросло в бізнес, а саме мережу ресторанів. На сьогоднішній день під опікою Юрія та його команди функціонує 5 закладів. Проте, він все-таки хоче досягти своєї мрії і збільшити їхню кількість до двадцяти трьох. На питання, чому саме 23 він відповів досить банально, але щиро: «Тому, що 23 –моє улюблене число». Ентузіазм молодика просто вражає. Увесь виступ був наповнений веселими, цікавими розповідями, які не залишили байдужими жодного.

Наступним виступав Анатолій Мельник, власник ТМ “Універсальний Прибиральник”. 8 років тому він виступив на ТБ на проекті “Акули Бізнесу” із презентацією майбутньої клінінгової компанії. Сьогодні в мережі Анатолія під його брендом працює понад 40 франчайзингових філій, які надають клінінгові послуги майже по всій Україні.8 років тому в голові в автора виник задум: «А чому б не створити організацію, яка займалась би ідеальним прибиранням?». “Універсальний Прибиральник”® народився 5 травня 2006 року в телеефірі телеканалу ICTV о 19:20 на передачі “Акули Бізнесу”. До цього кроку довгий час спонукали його старші сестри. За словами Анатолія, саме вони допомогли йому фінансово реалізувати власний проект. «Щоб отримати 50 тис гривень мені довелось зробити більше 30 дзвінків помічнику бізнесмена, що обіцяв виділити для цього кошти. Та після 50 дзвінка я зрозумів – робити все треба самотужки! І ні на секунду не пожалкував про такий вибір». Спікер також наголошує, що в будь-якому бізнесі потрібна наполегливість. Учасників вразили його розповіді про вироблення сили волі. Досягненнямспікера є також створення принципу самонаслідування, який полягає в тому, щоб компанія працювала і як цілісний «організм» вічно. Наостанок бізнесмен порадив завжди ставити перед собоювсе нові цілі і досягати їх.

Третім за рахунком, проте не менш цікавим за змістом став виступ Андрія Фармуги: політолога, громадського діяча та засновника агентства інтернет–реклами. Шлях до слави був тернистим. Ще з юнацьких років Андрій був завзятим прихильником реклами, яку на той час бачив по телебаченню. Пізніше, вже в армійські роки, доля закинула його на посаду комп’ютерщика. Досвіду роботи з пристроєм в хлопця взагалі не було. Проте він виявився досить здібним, і через деякий час досягнув чималих успіхів. «В 90-ті роки всі мріяли стати бізнесменами. І я не виняток» – наголосив доповідач. Після армії працював в комп’ютерному сервісі з досить великим обсягом послуг. Одного разу клієнт спитав його: «Ви можете зробити сайт, чи знаєте людей, які можуть?» Почалась палка дискусія. І тут Андрій зрозумів – інтернет-реклама це те, чим він хоче займатись. Так і з’явилась йогоагенствоінтернет-реклами.

Після третього виступу оголосили маленьку перерву, під час якої учасники та гості могли почастуватись солодощами та фруктами чи випити чогось теплого. Солодощі і гарячий чай – невід‘ємні складові хорошого настрою і успіху в будь-якій справі. :)

Четвертим тренером став Сусяк Ігор. Коротко про нього: закінчив факультет економіки підприємства в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу в 2000 році;з 1999 р. – працював в комплексі Нафти і Газу; 2000 р. – держслужбовець, начальник комп’ютерного відділу; 2001 р. – працював в комп’ютерній фірмі; з 2004 р. – підприємець, засновникСІНТ-Майстер у Івано-Франківську. Зараз працює директором з невеличким колективом. Ігор розповів нам, що таке франшиза і як її використовувати. Головним правилом він вважає самостійність і спонукає робити щось своє самотужки. Починав він зі звичайного продавця. Та тепер очолює цілу компанію. Компанія займається досить високоякісною заправкою картриджів. «Цей бізнес не так дав мені грошей, як можливість нічого не робити» – сміючись, наголошує Ігор. Хоча, його шлях до слави був досить нелегким. Проте на сьогоднішній день він став досить відомим в своїх колах бізнесменом. Від себе додам: дуже позитивна людина, яку цікаво слухати.

Родзинкою вечора стала Аліна Токмиленко – hr-менеджер компанії “23Ресторани”. Народилась та виросла в Криму. До ресторанного бізнесу вона пройшла досить довгий проте веселий шлях. Спочаткупрацювала в організації «Крила», що займалась івентами, виставками, а також створенням нестандартних інтернет-проектів. Стартовий капітал становив 100$ для кожного з керівників, а їх було на той час четверо. До речі, організація ще й досі існує. Наступним кроком на шляху до успіху стала така-собі палатка в європейському стилі з солодощами, які молоді люди самі готували. Проект мав колосальний успіх – люди вишиковувались в метрові черги, щоб покуштувати ласощі. От тут в Аліни й з’явилась ідея – а чому б не відкрити власне кафе?Мрії здійсюються. Так з’явилась «Мануфактура». Аліна – фанат досконалості, до якої постійно прагне сама і змушує прагнути інших. Особливо радіє, коли вдається створити атмосферу справжнього затишку в ресторані. В будь-якому бізнесі дуже важливі люди, з якими працюєш і спікеруз цим дуже пощастило. Ось кілька порад-настанов від неї для початківців:

–      Прописуйте всі речі, які можуть з вами статись під час роботи в договорі;

–      Дуже важливо любити те, що ви робите. Без цього ніяк;

–      Головна мета – бути корисним! Собі зокрема і суспільству загалом;

–      Якщо ви хочете створити бізнес але у вас немає ідей – займіться чимось, що може бути корисним для суспільства;

–      Почніть жити самостійним життям. І пам’ятайте, у кожного є можливість рости, проте, без клопіткої праці ніяк не обійтись.

Наймолодшим спікером проекту став Михайло Мельник, студент, закінчує магістратуру філософського факультету в ПНУ ім. В. Стефаника. З 16 років цікавиться розвитком бізнесу в Інтернеті – від маленьких незначних стартапів до повноцінних бізнес-проектів. Зараз плідно працює в сферах SEO/SMO/SMM та контент-менеджменту. Хлопець твердо переконаний, що сучасне інформаційне суспільство пропонує кожному з нас масу інструментів, що допоможуть перетворити бажання та зусилля в грошовий капітал. Одним з таких інструментів є фріланс, про який він детально нам розповів. Також Михайло поділився своїм досвідом у сфері роботи на інтернет-форумах і дав досить багато практичних рекомендацій  щодо початку свого маленького бізнесу в інтернеті.

Останнім тренером став Володимир Смук. Він розповів про те, як спочатку працював в рекламному агенстві, потім займався дизайном і в врешті-решт створив компанію, що займалась дизайном. За деякий час він зрозумів, що хоче працювати в сфері поліграфії. «Ми друкуємо все!»- каже засновник компанії «Поперівка». Досить цікава назва, про походження якої всі присутні змогли дізнатись із слів Володимира. Також спікер розповів нам про те, як правильно розміщувати оголошення в інтернеті та про найефективніший спосіб поширення інформації. Паперові візитівки губляться, а от електронні листи, які ще й правильно та яскраво оформлені – ніколи. Тож Володимир притримується позиції інтернет-реклами і не шкодує грошей на розвиток цієї ідеї. На питання, чи дійсно вони друкують все, він впевнено відповів – « Єдине, на чому їм не вдалось надрукувати це метал. А решту – без проблем. Хочете футболку? Будь-ласка! Чашку? Та без проблем! Позитив і здоровий підхід до ситуації – ось що головне в бізнесі.»

Загалом, захід пройшов дуже вдало. Всі учасники залишились задоволеними і багато чого винесли з розповідей молодих спеціалістів. Особисто я отримала безцінний досвід, безліч позитивних емоцій, хороше спілкування і трохи печеньок :). Всі присутні ні на секунду не пожалкували про участь, а тих, хто не зміг прийти через певні обставини я закликаю надалі відвідувати такі заходи, бо це нереально круто і корисно для вас.

Напишіть відгук