Базова ФРІ-школа або нові можливості для сучасної молоді

FacebookVKTwitterGoogle+Поділитись

«Єдиний шлях, що веде до знання, – це діяльність» – напевне, саме ця фраза класика стала лейтмотивом проведення у столиці базової ФРІ-школи, ініційованої Київським осередком ВМГО «Фундація Регіональних Ініціатив».

Майже тридцять активних, креативних і творчих осіб обіцяли за два дні навчити тому, чого не навчають в університеті – лідерству, тайм-менедженту та «можливості досягнути набагато більшого, ніж  звик думати».

Організатори – люди слова. Вони вповні виправдали сподівання учасників, вдало поєднавши теоретичні аспекти навчанн

я, практичну та комунікаційну складову. Молодь могла на власні очі побачити те, що зазвичай лягає у основу  крилатих виразів та фразеологізмів, якими так полюбляють розкидатися усі більш-менш відомі суспільні діячі. Отож, все за порядком або – що сподобалося і запам’яталося.

«Знання – у дії, русі», – одразу заявила тренер з проектного менеджменту Євгенія Малих, розпочинаючи навчання. І за неповних дві години учасники  тренінгу не лише зрозуміли суть проекту, як такого, а й спробували самостійно підготувати власний. А ще мова йшла про стиль лідера, вміння працювати з командою, способи виразити себе.

«Озброєний знаннями і дуже небезпечний». Власне так виглядав ще один із теренів нових медіа – Віталій Кічкірук. З його презентації студенти мали змогу підкріпити знання про важливі  можливості Інтернету. Зокрема, значно підвищити власну компетенцію з масових комунікацій, ознайомитися із інструментарієм роботи журналіста, формування каналів за допомогою соціальних мереж та загалом  роботою зі ЗМІ.

«Важливо знати не те, що є, а те, що корисно». Таку асоціацію викликали тренінги з основ громадської діяльності та взаємодії з міліцією. Лектори – Марина Цапок та Вадим Пивоваров намагалися коротко ознайомити учасників ФРІ-школи з теорією питань. Проте основний акцент був поставлений зовсім не на теорії. Практичні поради та настанови – ось найцінніше, що могли отримати слухачі на завершення першого робочого дня.

Наступний день школи був меншим за часом, проте не менш цікавим за наповненням. Успіхи громадського руху, фандрайзинг, презентація проектів – ось той неповний перелік напрямів дискусій та обговорень, що запропонували коучі особистої ефективності Віталій Шабунін та Леся Дмитрів.

Результатом такої роботи стало повне усвідомлення учасниками того, на чому варто концентрувати увагу молодій людині; ясно сприймати факти й інформацію, визначаючи їх важливість та постійно напрацьовувати власні компетенції та долучатися до проведення проектів.

Час проведення базової ФРІ-школи вичерпано. Учасники діляться враженнями, обговорюють почуте, дискутують – різні думки, свої бачення… Це означає, що організаторам вдалося основне – спонукати аудиторію до активної діяльності, а не бути просто пасивним спостерігачем за власним життям. А те, що весь процес навчань супроводжувався презентаціями і постійним діалогом – запорука успішності та ефективності засвоєння отриманих знань. Майже все, як у школі. Проте тут – школа активного життя та нових можливостей.

Інна Журавель,

учасниця ФРІ-школи

Напишіть відгук