PRяник:«Треба створювати такі заходи, про які неможливо змовчати» + БОНУС

FacebookVKTwitterGoogle+Поділитись

2012-01-22-113837Навіть небезпека заблукати у лабіринтах «Харківпроекту» та рання година не завадила «PRяничним» учасникам зібратися на другу лекцію. Секрети Public Relations цього разу розкривались в офісі партнерської агенції «ПлейАрт». Тож, 22 січня учасники працювали з Тетяною Рябченко та каналами PR.
У «PRянику» все, як у справжній школі – облік відвідування, домашнє завдання, догани за невиконання  та прогули. Доречі, прогульникам довелось не солодко. Звичайно, всі знали про страшний двохсот сторінковий штраф, але в наступну неділю він набуде конкретних ознак. Відсутні будуть сканувати  і потім ділитись посібником «Маркетинг для сучасних Робін Гудів» К. Андерсена. Книга неймовірно цікава, але без доступного електронного варіанту російською мовою. Виправні роботи на благо собі та іншим.

2012-01-22-112022Потроху починається робота у проектних групах: креатори домовляються про зустрічі із партнерами та влаштовують мозковий штурм. І це правильно, адже часу не так багато і вже скоро кожна команда представлятиме власний проект PR-стратегії. Це теж одна з особливостей школи, про яку не забула нагадати Тетяна – треба постійно працювати над собою, тому що PRяник не ставить за мету дати звичайний набір фактів, а розвиває людей, здатних мислити.
Тема останньої лекції – канали PR. Для початку слухачам нагадали, що головне – не сплутати його з рекламою. Мета останньої – спонукати до дії. PR же формує думку про людину, компанію або конкретний товар. Звичайно, вони можуть взаємодіяти, проте, головне – розуміти принципову різницю. Таня умовно розподілила можливі канали на дві групи – класичні та сучасні. До класики можна віднести радіо, ТБ та друковані ЗМІ. Їхні переваги у найбільшій оперативності (радіо), великому обсягу аудиторії.
Десь на межі між названими групами знаходиться інтернет, інформація в якому легко копіюється та так само легко спотворюється. Та він більш дієвий для молоді, ніж вищеназвані канали. Радимо подивитись «вірусне» відео «Знаки», в якому лише з енного разу можна помітити наявність «Швепсу». (До речі, вірусне воно не тому, що шкодить вашому комп’ютеру, а тому, що його хочеться лайкати, пересилати друзям :))
Сучасні канали піару настільки нові, що інформацію про них ледве можна знайти у підручниках. Це:
–    використання іншого інфоприводу. Наприклад, на свято Батька в Америці компанія «Durex» випустила плакат із наступним текстом: «Вітаємо зі святом всіх тих, хто користується продукцією наших конкурентів».
–    SMM, або, простими словами, соціальні мережі. За їх допомогою фірма олюднюється, стає ближчою до клієнтів.
–    B2B (business to business). Люди часто переносять особисте ставлення до певної компанії на їх штат або на партнерські фірми.
–    Поява на публіці. Інколи потрібно відвідати конференцію або вечірку не для того, щоб виступити, а для того, щоб просто засвітитись.
Підсумковою тезою стала думка про те, що потрібно створювати події, про які не можливо змовчати: ні людям, ні ЗМІ. І Тетяна Рябченко сформувала чотири правила, яких важливо додержуватися при роботі з каналами PR:
1.    Чітко вибрати мету;

2.    Вибрати цільову аудиторію;

3.    Орієнтуватись в бюджеті.

4. Звертати увагу на чутки.

2012-01-22-111312
У другій частині заняття був огляд преси, спрямованої на різні аудиторії: від «Forbes» до «Лізи» та Red Bull для підняття тонусу.  Учасникам потрібно було знайти в пресі приклади використання піар-стратегій та реклами. Домашнє завдання знов спрямоване на те, щоб розворушити сіру речовину PRяничників – вони будуть добирати приклади на всі вивчені канали. 2012-01-22-1139261
Як бачимо, робота іде, прогрес присутній. І дуже приємно, що чудовий настрій та невимушена атмосфера стали доброю традицією школи практичного піару від Харківської ФРІ.

P.S. БОНУС! Нова рубрика “Прянічний кейс від..”

Всі прянічні учасники – цікаві молоді люди, які багатсько знають в сфері реклами, журналістики, маркетингу та навіть PR.

Тож їх історії неможливо не донести до інших! І обмін досвідом, і стимул до свого шедеврального кейсу!

Тож, представляю вам перший кейс “на подумать” від Вовочки Стеценко.

“Открывается второй ресторан в маленьком городе. Первый ощутимо теряет посетителей и решает снять один биг-борд, на котором по очереди вывешивает информацию, о том как парень однажды в этом ресторане увидел очаровательную девушку в красном платье. И все последующие “объявления” в этом стиле. В итоге, назначается на том же биг-борде время, место(угадайте какое:) ) свидания и приглашаются актеры для ролей девушки в красном платье и парня, который там же громко и романтично и делает предложение. Всем интересно, все пришли посмотреть.  Популярность первого ресторана снова на высоте”.

Тож, в наступній статті по Прянічній лекції ми теж опублікуємо якусь цікавинку від наших учасників.

(Під "Прянічний кейс від .." може ховатись будь- яка історія без обмежень: вичитана в книжці, газеті, інтернеті чи з власного досвіду чи досвіду близьких)

Лідія Поворознюк

Світлана Охович

Напишіть відгук