Поширюємо Медіа-експансію ФРІ

FacebookVKTwitterGoogle+Поділитись

ФРІ_ДЖУМО Зовсім нещодавно один із засновників найпоширенішої у світі соціальної мережі Facebook Кріс Х’юз (Chris Hughes) створив нову соціальну мережу для людей, які хочуть робити і, звісно, роблять “хороші справи”. Платформа отримала назву Jumo і наразі функціонує у beta версії. Jumo призначена для спілкування людей та організацій, які займаються доброчинністю або іншими суспільно-корисними ініціативами, також позиціонується здебільшого як площина для популярізації, обговорення та вирішення соціальних проблем світу. За принципом роботи нова платформа багато у чому нагадує Facebook. У ній передбачено два типи акаунтів – звичайні користувачі та організації. У ролі організацій можуть виступати неурядові громадські організації, благодійні фонди, екологічні об’єднання й інші некомерційні установи.

Приєднатися до мережі може будь-який користувач, що має Facebook акаунт, аби потім підписатися на сторінки організацій та брати участь в обговоренні різноманітних тем. На момент запуску – 30 Листопада 2010 року, у Jumo було зареєстровано понад 3,5 тисячі різних організацій та проектів. На сьогодні до проекту долучилося близько 10 тисяч користувачів.

Звісно Департамент комунікацій та соціальних медіа ВМГО “ФРІ” теж не гаяв час і створив Сторінку ФРІ на новій платформі, аби залучати нових активістів, партнерів та в перспективі налагоджувати стосунки з іншими НУО. Отже Шановні Долучайтесь до Jumo та Дійте!

Jumo on Wikipedia

2 thoughts on “Поширюємо Медіа-експансію ФРІ

Напишіть відгук