Рівненські ФРІшники опановують майстерність рекламувати себе

Share

20 жовтня 2009 р. Рівне стало третім містом, де відбувся майстер-клас “Реклама. Мистецтво розповідати про себе”. Організаторами заходу виступили літературна аґенція “Піраміда”, радіо “Львівська хвиля” та Всеукраїнська молодіжна громадська організація “Фундація регіональних ініціатив”. Майстер-клас розрахований на студентів вищих навчальних закладів, навчальні програми яких передбачають вивчення предмету “реклама”.
Організатори хочуть сформувати у молоді правильне розуміння реклами, як важливої складової процесу самореалізації. У Рівному учасниками тренінгу стали студенти Рівненського інституту слов’янознавства Київського славістичного університету, Міжнародного економіко-гуманітарного університету та активісти молодіжних громадських організацій. У ході майстер-класу студенти мали змогу ознайомитися із місцем реклами у загальній бізнесовій картині, основними відмінностями реклами та PR-у, визначили ключові питання рекламної діяльності, а наприкінці ознайомилися із практичним посібником “Реклама. Конспекти копірайтера”.

За словами автора та модератора майстер-класу Сергія Трухимовича, копірайтера радіо “Львівська хвиля”, посібник несе знання, котрі допоможуть окремій особистості реалізувати свої мрії, задуми, розкрити таланти. Допоможуть якісно та грамотно, з почуттям власної гідності та з повагою до інших представити себе, розповісти про свою діяльність.

У професійному плані кожен рекламіст, якісно роблячи свою працю, формує в середовищі рекламодавців та споживачів позитивне ставлення до реклами як такої. Тому поширення знань про основні принципи реклами сприяє розвитку і появі більшій кількості фахівців, майстрів своєї справи. Це позитивно впливає на ринок рекламних послуг, роблячи його більш привабливим для потенційних рекламодавців.

Початківцям або ж просто тим, хто цікавиться рекламою, автор рекомендує чітко ставити питання: “Хто ми? Чим ми є? Що хочемо отримати від нашої діяльності?”. Лише та людина, яка цілісно уявляє власні позиції, має вималювану структуру діяльності, зможе отримувати задоволення і прибуток і вдало реалізувати себе.
Реклама – серце діяльності, саме вона ганяє кров в організмі бізнесу – від покупця до виробника – до постачальника матеріалів – до споживача. Вона є гвинтиком, який часто керує матеріальними ресурсами. Реклама виконує функцію каталізатора в торгівлі, допомагаючи товарові швидше опинитися у користувача. Виявляється, виникла вона давно, а тепер процвітає. Виробникові реклама надає додаткові можливості для продажу та популярності товарів. Користувачів вона знайомить з товарами та дає можливість вибрати річ потрібної якості. Рекламні оголошення використовувалися ще в часи Аристотеля. А сьогодні реклами навколо так багато, що ми мимохіть завчили її напам’ять. Миючи засоби тепер здатні відмити будь-що і будь-кого, йогурти корисніші за все інше на світі, банки надають безліч послуг майже задарма, пиво “п’ється легко ще й з друзями”, але, як виявилося у більшості з нас, молодих та зелених, щодо поняття реклами сформувався ряд стереотипів. Ми не припускаємо думки про те, що своєрідною рекламою є також наша поведінка, вчинки, те, як ми позиціонуємо себе у стосунку до соціуму. Тож, кожна дія є видом позитивної – або ж антиреклами. Молодій людині потрібно чітко розуміти, що на шляху до Самореалізації стоїть майстерно продумана Самореклама. Саме такі знання і дає книга Сергія Трухимовича “Реклама. Конспекти копірайтера”.

Залишити відповідь